Tävlingssugen!!

Idag är det KM i hoppning här på Lillerud, så jag har varit där och kikat på första klasserna nu och ska snart gå tbk
och se på själva KM:et. Blev så himla sugen på och va med, ångrar mig lite att jag inte anmälde mig, men man var
såklart tvungen att vara medlem och jag har ingen ork för att fixa med det. Men om de kommer ha fler klubbtävlingar
kommer jag absolut vilja vara med, sålänge det inte krockar med några "riktigt" tävling.
Men jag antar att jag får hålla mig tills på tisdag iaf, hehe. Ska gå ut och rida sen vid halv ett-ett någon gång. Tobbe
ska få komma ut i skogen och springa, känns som det blivit lite mycket ridhus de senaste dagarna. Plus att nu på
helgen är det antagligen enda gången jag kan rida i ljuset, bäst och passa på med uteritt! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0