Tobbe motioneras

ja, just nu är faktist Tobbe ute och motioneras. Inte utav mig såklart, utan Amanda är här och rider honom åt mig!
Jättesnällt av henne, får ju fortfarande inte rida enligt doktorn men Tobbe behöver verkligen komma ut mer ordentligt.
Han verkade energisk nu, men jag tror nog det ska gå bra! Det återstår väl och se om det kommer bara en häst
tillbaka med tom sadel, eller om ryttaren är med också ;)




Tror dock att jag går ut med Exando sen. Han är ju inte alls så ansträngade och rida som Tobbe. Man behöver ju i
princip bara gasa, bromsa och styra på honom så det ska jag nog klara av. Han behöver ju komma ut han också.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0