Twilight

Som jag nämde i förgående inlägg, var Amanda här och red Tobbemannen åt mig. Det gick bra (tror jag) och nu
känns det lite bättre inför morgondagen då jag ska rida, har jag tänkt. Förhoppningsvis är det inte lika mycket
energi i honom. Blev riktigt sugen på och hoppa några skutt, men vi får se hur jag gör.
Red Exando förut också. Bara en liten runda barbacka. Men han var ganska pigg ändå, och arbetsvillig. Lyssnade
fint, blev lite hängandes i bettet men annars helt okej! Han har inga sulor bak heller så vi fick ta det lite lugnt :)




Utom detta har jag gjort typ inget idag. Jag såg alla tre Twilight filmerna för första gången i förrgår och ja, vad
ska man säga? Jag är fast! Precis min "stil" på filmer och jag menar, Robert Pattinson kan man ju stirra sig blind på..

Tog in hästarna lite tidigare ikväll också, det va så blött ute och täckena Tobbes täcke var alldeles stela stelt.
Så nu har jag prcis sett ännu en film, Taken denna gång. Återigen en grymt bra film. Och jag tror jag avslutar
denna dag med Eclipse! hehe..



Inget fel på Taylor heller iofs.. Fast nej, fördrar nog Robert om jag ska va ärlig ;)
....

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0