Ang. klippningen

Fick en fråga om hur Tobbe är klippt. Och det är faktist så att han inte är färdig-klippt.
Jag började ju klippa honom, men sen gick maskinen sönder och vi fick aldrig igång den igen. Det är ju en gammal frisör-klippare och den är både för slö och bladen är utslitade. Därför är han helklippt på ena sidan och på andra sidan har han en "gammal" filtklippning.
Men idag ska vi köpa en riktigt klippare innan träningen och så får jag klippa honom färdigt imorgon. För han kan ju inte gå och va klippt på ena sidan! ..



Den klippta sidan:




Den o-klippta sidan:


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

okeej :P

2011-02-01 @ 07:47:51
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0