Dagens Ridpass

Började med och rida lite på banan, istället för att gå ut först. Tänkte att han skulle vara lite lugnare. Han va duktig, fin och lugn, men ändå pigg och vaken. Mjuk i formen.
Sen gick jag ut på vägen. Han reagerar fortfarande på bilar. Om de kör sakta så går det bra, men åker de i mer normalfart, så försöker han springa därifrån. Det känns som han tror att de ska hoppa på honom.. Visst är han väldigt pigg, men jag börjar tro att det kommer tillbaka från olyckan. Hoppas verkligen han blir bättre, för det är inte roligt när det kommer bil och man vet att han kommer bli rädd och stressad.
På tisdag är det iaf träning för Thomas, så vi får väl höra vad han tror.


Älskling!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0