Dålig update

Blev lite halvdant igår, men det hände inte mycket. Fick jätteont i magen och huvudet och man kan ju fråga sig vart alvedonen är när man behöver den som mest?! Jaja. Hade ingen lust att rida heller, men fick tillbaka lite motivation genom att rida på banan och träna sidvärts. Han har ju inte svarat så bra för vänsterskänkeln, så jag tog med dressyrspöt och hoppades att han skulle lyssna bättre!
Så efter uppvärmningen flyttade jag honom och han svarade faktist mycket bättre! Behövde inte använda spöt ens, utan han lyssnade bättre ändå. Så jag ska fortsätta med det :)
Han var också väldigt mjuk och lyssnade bra.


Tog lite bilder igår i solen! Lägger upp några senare :)

Även idag är det sol, men väldigt kallt. Förhoppningsvis kan mama följa med ut på ridtur idag. Skulle va kul och se hur Tobbe beter sig i trafiken när Exando är med. Kanske lugnar han ner sig då? Får hoppas på det :)


När han inte fick godis, så gick han..

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0