Galen ponny!

Idag är det iiiiskallt ute! -23 .. Usch! Fick en massa frost i håret och Exando fick på ögonfransarna och i skägget! Haha, han blir så söt :)
Idag ska vi hämta hö, för det är bara en bal kvar. Sen måste jag ju rida också. Tobbe är väl ännu piggare idag, men jag vill ju inte rida så hårt när det är så kallt! Jaja, ut på vägen ska vi väl iaf och se hur han reagerar på bilar och sånt..
Här kommer lite roliga, konstiga och galna bilder på hästarna igår! Tobbe ville bara busa ;)















Kommentarer
Postat av: watilda

Snygg design! :D

2011-02-13 @ 10:01:09
URL: http://tldz.se
Postat av: erika<333

vet it om du har sett de men har skickat gästbloggningen för nån dag sen;)

2011-02-17 @ 18:15:26
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0