Gårdagens Ridpass m.m

Igår red jag Tobbe på banan. Han va pigg och så.
Började göra öppnor och slutor i skritt för och få igång honom lite bättre och han mjuknade ganska direkt. I traven och galoppen tyckte jag att jag fick igång bakbenen ganska bra! Kände dem tydligare iaf.
Gjorde några sidvärts och jag tycker att det blev två riktigt fina undan vänster! Han lyssnar mycket bättre nu :) Också undan höger funkade det bra.


Idag slutar jag lite tidigare och hinner nog rida båda hästarna.
För övrigt har vi nationella prov i svenska idag och på torsdag. Jättekul! Eller inte..



Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

vi har oxå nationella svenska prov :/ lycka till iaf :)

2011-02-08 @ 07:40:47
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0