gårdagens ridpass

Exando.

Red barbacka här på banan. Värmde upp med och ställa och böja och han va mjuk och fin! Jobbade lite med växlingar, för och få igång honom lite bättre :)
Sen hoppade jag ett litet kryss och det gik super! Exando drog som bara den! Så satte jag upp det lite och det gick lika bra :)


Tobbe.

Red även honom barbacka på banan! Exando är ju ganska bred över ryggen och har mjuka gångarter, så det är mjukt och rida på honom. Men Tobbe är mycket smalare och "benigare" över ryggen och är sååå skumpig! Men det är väl bra träning för balansen och sitsen iaf! ;)
Värmde upp och han var väldigt mjuk och fin :) Sen kunde jag inte hålla mig, utan jag var tvungen och hoppa ett litet hinder för och se hur det skulle gå! Och Tobbe drog som bara den till hindret och hoppade ganska mycket för högt :p Men det gick bra ändå :)



Kommentarer
Postat av: linn karlsson& mollie samuelsson

händer ikv? :)

2011-02-04 @ 15:23:34
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0