Hoppning

Sitter och tittar på Göteborg Trophy på datan nu. Har tittat på hoppning från Göteborg hela dagen typ.. :p ska iaf ut med Tobbe senare. Mamma hade varit ute och klättrat med Tobbe igår. Han hade tappat ett bakskydd också, men mamma hittade det :)
Tycker det är riktigt bra när mamma klättrar med honom, för tyvärr så är inte det någon "favorit-riding", men det är ju så nyttigt och nödvändigt!

Hon hade också ridit Exando, som hade varit pigg och glad och inte hostat mycket alls! Det är så skönt att han är ganska frisk nu :)

Idag blir det en lugnare tur för Tobbe. Eller ja, det blir en vanlig uteritt! Det var ett tag sen jag var ute på vägarna med honom, så idag får jag se hur han reagerar för bilar också. Förhoppningsvis är han lugnare :)


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

hahah den bruna hästen räcker ut tungan ;)

2011-02-27 @ 17:29:44
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0