Innan ponnyakuten börjar..

..ska jag gå ut och rida Exando. Blir en uteritt och så kanske jag rider igenom honom lite mer här hemma, beror på hur han känns :)
Ponnyakuten, som sagt. Har inte tittat på 4:e pogrammet som är ute på SVT play, då det hackar hela tiden.. Så jag tittat på TV:n istället och så ser 5:e pogrammet på datorn, om det inte hackar för mycket :)


Veckans blogg kommer jag välja ut ikväll också! Jag har flitigt följt alla som anmält sig och det lär bli svårt att välja en vinnare! Det finns verkligen många fina och bra bloggar! :)
Alla som anmält sig denna gång kommer automatiskt med i nästa veckas Veckans blogg ( det blir samma "struktur" då med).
Det jag kollar på är alltså själva bloggningen. Och vem vet? Kanske går det att fjäska lite med kommentarer? ;) haha..



Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! ;D



Ps: Kolla gärna in min blogg ewery.blogg.se

2011-02-06 @ 18:01:09
URL: http://ewery.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Jaa det gör jag :) Dudå?

2011-02-06 @ 19:08:12
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0