Inplanerade tävlingar!

Ja, nu börjar ju tävlingarna snart och vi har suttit och planerat in lite :)
Ifjol tävlade jag ju bara lokalt, men iår kommer jag börjar tävla regionalt ganska direkt. Sen får vi ser hur det känns och när jag vill gå upp i klasserna :)

Första tävlingen är nu till helgen; 13:e februari. Det är en lokal tävling och jag kommer hoppa L:D och L:C (de hade ingen L:B med, konstigt nog). Så det blir en mjukstart! Kommer bli mest som "träningstävling", båda klasserna. Bara rida, koncentrera mig och tänka på och inte ställa innan hindren och ha ett bra tempo.

Andra tävlingen är v.10, 12:e mars. Det är en regional tävling, alltså vår första. Och där kommer vi hoppa en L:C och en L:B. Ska bli kul och se skillnaden på banor och hinder mot lokala tävlingar!


Sedan kommer jag hoppa en lokal v.12, sedan blir det en regional v.17 på hemmaklubben, ännu en regional v.21 och efter det vet vi ju inte riktigt än, har inte hunnit så långt helt enkelt ;)

Jag är ju inte med i något lag iår. Ifjol var jag med i div. 3 och då blev det lite för mycket tävlingar (dålig planering), och det funkade inte för varken mig eller Tobbe, så iår ska vi lägga upp det bättre :)
Ska också försöka få in några fler dressyrtävlingar!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej maja.

Vilken fin blogg du har, jätte kul att läsa=)

Lycka till i helgen!

2011-02-09 @ 11:27:02
URL: http://stallvästeräng.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0