"Kännetecken"

Alla hästar har väl något speciellt, som är helt unikt med dem, och jag tänkte skirva vad som är speciellt för mina hästar. I ett annat inlägg tänkte jag skriva vilka vanor de har :)

Toblerone.

Tobbe är ju tigrerad och det är inte så vanligt, så därför tror jag att många tänker på det vid första synen. Sen har han också glosögon (tror jag det heter), alltså att han visar ögonvitan. Man kanske inte tänker mycket på det, men det gör jag! :p




Exando.

Det enda jag faktist kommer på för honom, är att han har ett ärr på en framhov (kommer inte ihåg vilken).



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0