Ridpass

Tobbe.

Det blev en uteritt med Tobbe idag. Tog en annan väg än den vanliga. Då går vi bara en liten bit på storvägen och svänger sedan ner på en mindre väg, med nästan ingen trafik. Idag fortsatte jag längs storvägen och svängde senare in på en smalare väg, just för att det kommer mer bilar på storvägen.¨
Han kändes bättre idag! Lugnare över lag. Men han tycker fortfarande att det är läskigt med bilar. Särskilt när det kom en sliverfärgad. Om jag inte minns fel, så var det en silverfärgad som körde på honom, men då var det ju mörkt ute, så jag tycker inte att han ska ha sett/tänkt på det.
Iaf, så kom det en mörkt bil, större modell bakifrån och körde fort. Men då trampade Tobbe bara lite extra och brydde sig inte mer. Förhoppningsvis fortsätter han i den riktningen och lugnar sig.

Exando fick vila och jag har dåligt samvete....!

Imorgon är det träning iaf och det ska bli riktigt kul! :)

Kommentarer
Postat av: mollie

naw gud vad söt häst! :)

2011-02-14 @ 22:15:29
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny Carlén

Sv: Verkligen :)



Folk tänker ju ofta inte på att hästarna kan bli rädda tyvärr, dom kör som om dom hade eld i baken..

2011-02-14 @ 22:16:44
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0