För mycket häl

När jag tittat på bilder när jag sitter på Tobbe, så har jag tyckt jag sitter konstigt med fötterna. Och på träningen i tisdags, fick jag det "bekräftat". Jag trampar ner hälarna för mycket. Det gör att jag tampar trycket och svikten (eller hur man ska förklara) och blir stel i knäna, vilket ju inte är bra. Så det måste jag tänka på!
Här är några bilder som det syns ganska tydligt på, som jag förstorat upp fötterna på. Jag liksom trycker ner hälarna, och vinklar in fötterna på något konstigt sätt! Blir liksom "hängande".



 



 

 

Jag har försökt tänkt på det, jag har kommit på mig själv ibland! Jag får alltså sätta foten längre in i stigbygeln och böja mer på knäna.


Kommentarer
Postat av: Ida :)

sv. hahaha okej ;)

2011-02-10 @ 13:40:07
URL: http://idajohaansson.blogg.se/
Postat av: isabella björkman

SV: ja verkligen! ;D



Tycker det är bra gjort av dig att inse dina svagheter, inte alla som gör/vill/kan de ;p

2011-02-12 @ 08:53:20
URL: http://ihb.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0