Vill tävla!!

Sitter just nu och kollar på 1,40 hoppningen från imorse från Göteborg. Rolf-Göran leder ;)
Vill så gärna bit!! Nästa år SKA jag dit och det med basta!

Blir så himla sugen på och tävla när jag sitter och tittar. Och nu blir det antagligen ingen tävling v.10 heller! Det va ju en regional tävling. Men nu åker mamma utomlands den 10:e och tävlingen är den 13:e! :( Så jag har nog ingen som kan köra. Gaah!! Vill ju verkligen komma igång nu!

Iaf, så tror jag inte jag rider något idag. Typ -20 grader ute och jag tänkte ta in hästarna tidigare. Imorse ville dom inte gå ut, så jag fick leda ut båda i grimman (De går ju ut genom bakdörren, så jag öppnar ju bara boxdörrarna). Det är ovanligt, Tobbe brukar stå och spraka med benen och hålla på :p


Nu är hoppningen slut och Rolf-Göran vann och Peder på tredje.
För och "komma in lite i tävlingskänslan", ska jag gå ner och putsa och städa lite innan jag tar in hästarna. Tar nog med kameran. Sen bänkar jag mig vid åtta då landskampen börjar och sen lyxfällan!



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0