Ännu en dag vila

Kände mig inte nog frisk för att gå till skolan än. Seg i kroppen, ont i halsen, ont i huvudet. Visst kunde jag tagit en alvedon, men huvudvärken kommer komma tillbaka och jag skulle inte orka koncentrera mig alls. Det skulle helt enkelt bara bli jobbigt.

Imorse, när jag gick ut till hästarna, såg det ut som ett bombnedslag i stallet. Gissa vad? Tobbe hade självklart lyft av dörren och så hade han buttat upp fel dörr (alltså ut från stallet, det är dubbeldörrar där) så han hade inte tagit sig ut. Därför hade han rotat runt i precis allt! Plus att han är klumpig också, så det blev ännu värre :P
Tänkte gå ut och ta kort, så får ni se så duktig pålle jag har :)


Kommentarer
Postat av: Erika

usch låter inget vidare att må så. :/

då är det bättre o vara hemma o vila upp sig.

2011-01-17 @ 11:18:40
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0