Bilder - Mokken

Katten (som kallas Mokken) va med ut när jag tog kort på hästarna för någon dag sedan. Det va så mycket snö, så han tog sig inte längre än till "matplatsen". Så där blev han sittandes och mjaua!





Tobbe tycker verkligen att katter är facinerande varelser och sprang dit för och nosa!
Och tänk dig då, att du är en liten, liten katt och ser att en stor häst kommer springade mot dig. Ja, då blir du nog lite skraj. Det blev i alla fall Mokken, som sprang och gömde sig:




Jag ska också tillägga att den katten är otroligt sällskaplig, rolig och, om det är möjligt att en katt kan vara lojal, så är han verkligen det! Hoppar mer än gärna upp på ryggen när det blir kallt om tassarna, väntar tills någon följer med upp, om han är nere och älskar att vara med i stallet.




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0