Busig, smart och orädd = dålig kombination




När jag vaknade, tog jag en alvedon och tänkte låta den verka innan jag gick ut till hästarna. Men när jag hörde hovar mot betong-golvet i stallet och tittade ut och såg Tobbe stå utanför stallet, var det bara att gå ut.
Ni minns väl att jag skrev att han lyfter av boxdörren? Det var det han hade gjort idag också. Och han har nog varit ute ett tag också, för han var blöt (det regnar lite), det var massa spår överallt och han hade rensat stället där vi brukar lägga ut hö som de ska ha till kvällen. Den pålle vet hur man ska göra för och få frukost tidigare ;)

Idag är jag bättre. Gjorde absolut inget igår, så det var väl det som gjorde det :) Men det blir väl ungefär samma idag också. För nu vill jag bli helt frisk!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Fin bild :D !

2011-01-16 @ 13:52:03
URL: http://onlydream.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0