Dagens Ridpass

Toblerone.

Red honom här hemma idag. Värme upp med och trava runt mest och göra ökningar och minskningar som funkade bra. I galoppen red jag över två bommar och ändrade antalet galoppsprång och han lyssnade fint där med. Fortsatte med "klockan". Idag ahde jag mätt ut avstånden ordentligt, så det skulle stämma. Och det funkade mycket bättre idag. Hade en bättre rytm och han lyssnade bättre då :)
Sen hade jag två små kryss, ett ur hägersväng och ett ur vänstersväng. Kom på mig själv först med och böja, men det blev bättre med mer skänklar istället :) Så när det kändes bra, tog jag en lugn galopp och sen trav i låg form :)
Och Tobbe va ju såklart lika pigg från början till slut! ;)




Mamma hade ridit Exando på dagen och han hade väl varit pigg, han också :)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Väldigt söt ponny!

2011-01-25 @ 23:40:46
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0