Gästbloggning!

Hej! det är jag som ska gästblogga här hos Maja :)
Jag heter då Jessica Josefsson, och fyller 16 år i mars.
Hästintresset har vart en del av mitt liv i snart 16 år och har ridit större delen av livet.
Men min första häst fick jag när ja kanske var 8/9? år.. ganska sent men ändå en så stor lycka när väl den dagen kom!:) En liten Shettis hingst på 10 år som jag red in !

Fram till nu har ja haft endel olika hästar, bla. varmblodstravare och gotlandruss och även arab/russ..
Men nu har ja äntligen hittat min stora lycka..D-ponnyn Sheron!
Som ja köpte i sommras den 15 juli 2010. Det va nog den lyckligaste dagen i mitt liv!!
Han va tävlad i hoppning och även dressyr. :)

Efter träning oså kom vi ut på 2 hopptävlingar och 1 dressyrtävling.
med bra resultat :)

Dressyrtävlingen, kom på en 3 placering.





En av hopptävlingarna.




Nu ser vi fram emot ett härligt 2011 med nya utmaningar och tävlingar ! :)
Men inte bara tävlingarna som är i "centrum" utan ha kul tillsammans,
har man inte kul tillsammans funkar inte heller det andra !




Kika gärna in hos mej, och följ min och sherons vardag :)
http://jessicajosefsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

^^ :D

2011-01-26 @ 18:36:13
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0