Hemma idag också

Men jag är iaf bättre idag. Inte alls så ont i huvudet och inte så varm som jag var igår. Fast halsen är desto värre, men det får jag överleva!
Idag ska jag fortsätta klippa Tobbe. Sen ska jag också rida honom. Vi har konstaterat att denna vilan inte var så bra för honom. Så mycket som han rymt och sprängt och hållït på, har han aldrig gjort förut. Så det beror s'kert på att han har så mycket energi! Och eftersom det inte är något som helst fel på honom, utan han faktist är väldigt frisk för sin ålder, så är det nog inte så behövligt.
Så idag ska jag ut och jobba med honom. Tänkte låta honom gå/springa i backe med mycket snö. Och låta honom jobba ordentligt!
Sen ska jag försöka orka rida Exando också, det behöver han. De har stått inne för mycket nu när Tobbe rymt så mycket..



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0