Hemma

Första dagen i skolan efter jullovet är gjort och vi har typ fyra prov (som vi vet om) de kommande tre veckorna. Men ärligt talat, jag tycker det är okej :)
Idag har jag också bestämt mig för att inte sitta här för mycket! Och det börjar väl bra? haha ;)
Skämt och sido, jag ska snart gå ut och rida. Tobbe idag bara. Som förresten inte rymt idag! Wiho! Rekord! ;) Känns väldigt bra, nu slipper vi gå och oroa oss för att en granne ska ringa och säga att hästarna är på rymmen.

Jaja, uppdateringen blir sådär, ska försöka hinna med. Men jag antar att det är fler som får sämre tid nu när skolan börjat osv.
Ska iaf börja ny veckans alldeles snart :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0