Hiss OCH diss



Photoshop!

Jag tycker verkligen det är superkul att sitta och pillra med designer och bilder och sånt i photoshop! Kan sitta hur länge som helst, även om det inte blir bra. Så just nu har jag ungefär fem designer på G! ;) Och fler lär det bli!
Men det är också lite diss på just det. Jag blir sittandes här allt för länge! Istället skulle jag kunna plugga eller ägna mer tid åt hästarna. Men jag har bara en provversion, så den tar slut om ett par veckor och även om jag kanske inte vill det, så är det ju bra :)


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

erkän man fastnar så lätt :o

2011-01-26 @ 18:27:12
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0