Hmm .. ?

När jag vaknade imorse och tittade ut mot stallet, lyste det! Och jag va helt säker på att jag släckt igår ikväll. OCh pappa hade inte varit dit.
Stod och funderade ett tag, på vem som skulle kunna varit där, när Tobbe kommer och går förbi stallöppningen (det va ju ljust där, så jag såg honom)! haha! Såklart att det va Tobbe som gått ut och hittat ljusknappen!
Så han gick runt lite ute på gården, sen gick han in i stallet och så buttade han upp fel dörr och tog sig inte ut ;) Så nu ska jag skynda mig ut, innan han möljar runt för mycket :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Han lät riktigt busig :D hihi.

2011-01-18 @ 07:15:51
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

hahahaa lilla ponny x)

2011-01-18 @ 07:31:37
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0