Pilatesboll?

eftersom Tobbe rymmer när han har tråkigt, så tänkte jag att han kanske skulle tycka det är kul med en pilatesboll. Jag hat läst på andras bloggar att endel hästar uppskattar det. Så jag gjirde det.
Tobbes rekation va ungefär "Hjälp, vad är det där?!", haha :P Men till slut vågade han iaf nosa på den så han kanske märker att den bara är kul :)
Iaf så busade jag lite med honom och han verkar helt normal! Han måste verkligen ha haft riktigt änglavakt om han är fri från skador.. Vi ska ju självklart åka ner till vetrinär för och kolla honom "på riktigt". Men det vi ser, så är han helt frisk :)

Snart ska jag gå ut och gå med hästarna. De är säkert stela efter den ganska långa turen de va ute på igår, iaf Exando. Sen är kanske tobbe är öm och så, så det kanske märks om vi går en liten runda.
Sen åker jag till Marie :) Och då får hästarna stå i stallet. Vågar inte låta dem stå hemma själva, utan uppsikt.
Ikvälll eller imorgon ska vi fixa iårdning hagen med ny tråd och massa isolatorer. Kommer nog sätta tre-fyra trådar, så han inte tar sig ut!


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Tja :)



Hur är det idag då? :D ♥

2011-01-07 @ 16:53:12
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Härligt! :D



Jo tack, det är bara bra med mig också ;)

Ska du se Let`s Dance ikväll då? :D ♥

2011-01-07 @ 17:21:22
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: septembertjejen

Fin blogg!

Hur är det med dig då?:)

2011-01-07 @ 17:34:14
URL: http://septembertjejens.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0