Ridpass

Inatt blev det plöstligt jättekallt. Så när jag kom till stallet stod Tobbe och frös! Haha, stackare! Så på med det tjockare vintertäcket och lite extra mat i hagen och snart va han varm igen :)

Tobbe.

P.g.a kylan tog jag det ganska lugnt idag. Red ut en sväng och travade och galopperade mest. Jag fortsätter tänka på aytt rida med mindre hand och mer "bakben". Och jag tycker faktist Tobbe använder bakbenen bättre nu, och det är en bättre tryck i galoppen :) 
Han va självklart superpigg och det fanns en massa läskigt saker överallt!



Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Jorå, det är bra :) Lite trött bara, funderar på att skolka imr.. Nejdå, skojja ;) Du då?

2011-01-27 @ 20:50:50
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0