Ridpass

Tobbe

Jag red ut en sväng med Tobbe idag. Han var väldigt pigg, trots det hårda passet igår. Och det fanns en massa farligt, bland annat en snökockel (stavning?) och en buske.
Tänkte även idag på att inte ta för mycket i tyglarna, utan jag lät honom springa på och såg till att han jobbade med bakbenen. Efter ett tag kommer formen och allt det där + att bakbenen jobbar på :)
Sen samlade jag upp honom i galoppen uppför en backe och då jobbade han på riktigt bra!



Mamma va ute med Exando förut.

Kommentarer
Postat av: louise & sofia

så fin bild:) & sööt ponny!

2011-01-23 @ 20:00:22
URL: http://galetfort.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0