Rörigt?

Såhär såg det alltså ut i stallet när jag kom imorse..


(Jag får vara glad att han inte rev runt stolparna värre)


(bakdörren. Ingången till stallet är direkt till höger på denna bild. Bordet som står upp, låg också ner. Jag var tvungen att ställa upp det för att hästarna skulle komma ut)


(Tobbes box. Han har ca 3x3 m)


(Exandos box, ca 3x4. Vet att det behövs städas. Får nog göra en makeover till sommaren)


(ryktlådorna....)


(Med två såna sitter boxdörren fast. Han har alltså kommit på att han bara kan lyfta upp dörren)




Men han är ju bäst ändå :)




Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

oj! :o hahah hur lyckas han? :o

2011-01-17 @ 14:51:50
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

oj :O Vilken busig häst!

2011-01-17 @ 22:03:30
URL: http://sandriey.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0