Sjuk

Influensa skulle jag tro att jag fått. Jätteont i huvudet och kroppen. Så idag får jag mycket tid till och fixa inlägg ;)


Tobbe sprängde alltså hagen till Exando igår. Då hade vi tre trådar med järntråd eller ståltråd eller vad man ska kalla det. alla trådar rätt av bara. Så då hade mamma tagit in honom och Exando fick gå som han ville eftersom bakdörren till stallet var öppen. Tobbe tyckte väl att det var "orättvisst", så när jag kom dit igår kväll, låg dörren på golvet. Jag skyndade mig ut och som tur var stod de båda i hagen iaf, så de hade inte rymt.
Jag kan ju säga att jag blev lagomt sur.
Boxarna är ju hemmagjorda och Tobbes dörr sitter i typ gångjärn, så det är "bara" och lyfta upp den. Och det har han alltså gjort. Men som tur var, hade han inte förstört något, utan det var bara och lyfta i dörren igen.
Inatt har han inte gjort det. Mamma har lagat hagen så nu står båda i Tobbes hage. Och hon hade visst gett dem en och en halv höbal! haha, hungriga ska de väl inte va iaf ;)
Om jag orkar så ska jag klippa Tobbe idag. Fått order om att jag, isf ska klippa extra mycket framme på bogen ;) Men vi får se hur jag orkar, som sagt väldigt tung i huvudet nu.


Det är tur att du är så söt.

Kommentarer
Postat av: issa och linda

söt bild:)

2011-01-13 @ 19:14:08
URL: http://cassechuck.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0