Sjukare

Det var nog inte så smart att vara ute i kylan och klippa Tobbe tills jag tappade känslen i fingrarna. Igår kväll va jag helt utslagen och idag har jag sovit till elva (det var ett bra tag sen jag sov så länge). Och nu sitter jag med världens huvudvärk, ont i halsen, hostar, tätt i näsan och det skulle inte förvåna mig om jag har feber. Så jag får ta det lugnt nu och hoppas att jag blir bra snart.
På tisdag är det "hoppträning"! Men typ alla ponnys har haft vintervila så det är bara markarbete, vilket är bra eftersom Tobbe inte kommit igång ordentligt :) Får hoppas jag blir frisk tills dess! Men skola på måndag känns långt bort nu ..


Kommentarer
Postat av: Sofie

usch, krya på dej! :)

2011-01-15 @ 12:04:17
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

oj hur högt är dedär??:) krya på dej :)

sv; tack :) tycker jag också han har kommit i fin form nu..bort med vinterpälsen och lite mer muskler så är de perfekt ;)

2011-01-15 @ 13:04:54
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

oj hur högt är dedär??:) krya på dej :)

sv; tack :) tycker jag också han har kommit i fin form nu..bort med vinterpälsen och lite mer muskler så är de perfekt ;)

2011-01-15 @ 13:05:35
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0