Tobbe.

Red honom på banan nu ikväll. Värmde upp honom med och bara trava runt i ett bra tempo. Vill ju gärna hålla på för mycket med tyglarna, så jag lät honom trava på bara. Samma i galoppen också och han drog på ordentligt! Pigg från början till slut ;)
Iaf, så började jag med "klockan". Fick jobba endel med det, innan jag fick in rytmen. Men jag hade nog mätt lite konstigt också, så jag fick lägga in ett extra språng mellan två bommar. Sen blev det jobbigt åt Tobbe och då sköt han ut bakdelen och när jag puttade in den igen, sparkade han bakut :P Men jag fick ordning på honom sen ändå :)
Sen hade jag ett räcke på långsidan och en oxer ur vänstersväng (har svårt med vänster, böjer gärna - dålig vana). Hoppade fram lite och det funkade bra. Håller lite mycket ibland ändå, men mycket bättre idag :) Höjde lite sen till 90-100 och fick några riktigt fina språng! Känns så himla bra när det verkligen stämmer! :)
Efteråt va Tobbe väldigt svett och även jag! Höll väl på i 45 minuter, ganska insentivt, men väldigt behövligt, både för mig och Tobbe!


Kommentarer
Postat av: Emma & Lina - GrytaGirls!

fin blogg =)

2011-01-23 @ 12:16:58
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Tova

Väldigt fina hästar du har! :)

2011-01-25 @ 07:26:25
URL: http://kazince.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0