Hiss




Dagens hiss går till Karlstad Ridklubb och alla andra ridklubbar som är generösa med hederspriserna!

Det är faktist något jag tycker spelar roll. Av vissa klubbar får man något ynka som en t ex ros. Vilket är extremt
lite jämfört med andra klubbar som ger en påse med saker, bland annat en DVD-film.

Karlstad var/är väldigt generösa när det gäller priser. Kanske att de satsar mer på solstadhoppet och ger lite extra,
men ändå. Det är ju så mycket roligare!
Jag som kom 4:a i L:B fick en 5-liters hink fylld med saker och rosett och plakett såklart. Fjärde platsen alltså.

Egentligen ska det väl inte spela någon roll. Egentligen är det ju själva ritten som ska kännas bra, även om man
kommer 1:a eller blir utesluten.

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0