Ordning och reda, pengar på fredag, right?

Jag har haft en liten "down-period" nu, men som är över! Jag ska ta mig i kragen, sluta äta allt jag hittar och börja 
träna, eller springa någon gång då och då iaf. Började redan igår faktist. Hann med en massa saker, som tex diska
städa (borde söka läkarhjälp, något är ju fel....), rida två hästar, lata mig vid TV:n OCH datorn och som avslutning gick
jag ut och sprang. Duktig tjej eller?! Jajamen. Nu är det slut på sena kvällar och sova till tio. Slut på och sitta vid datorn
så den går segt de sista dagarna i månaden p.g.a att jag suttit här för mycket. Skamligt!! Så nu är det skärpning
som gäller.

Konditionspass för Tobbe först och främst, som behöver få ur sig lite energi. Sen får han vila imorgon och så rider jag
igenom honom på lördag. Igår hoppade jag med honom. Och han va helt tokig. Stressad, het och lite osäker. Men han
gjorde två kanonsprång på oxern, shit va han hoppar när han tar i lite ;) Men som sagt, överallt och ingenstans. Så
jag hoppas verkligen att han är lugnare på söndag, fast det tror jag också.

Exando ska idag få stärka upp sina benmuskler genom 9 stutsar. Japp det blir bra. Men först - powerwalk!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Var inne på Krk för att se när ni startar till helgen, men då ser jag att ni är strukna i både LB och LA?! Ska ni inte tävla hoppning till helgen?

2011-07-21 @ 11:40:59
Postat av: Moa

grym blogg! :)

2011-07-21 @ 15:16:22
URL: http://moavendelapetersson.blogg.se/
Postat av: sanna - hästblogg!

jag har explorer också ;) säg till när du gjort det ljusblått :D Kramisar!

2011-07-21 @ 22:23:27
URL: http://sasasanna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0