Tävlingsdag!

Dagen började inte ultimat direkt, försov mig nästan en timme.. Men jag hade räknat med gott om tid så det enda som
blir lidande är bloggen. Men ni får stå ut utan större update idag.

Gårdagen blev en lyckad dag! Hade jätteroligt med Vickeun och hennes kära mor och far och min korta inköpslista
blev vää-ä-ä-äligt lång! Ohja, minst sagt. Men jag är nöjd med allt jag köpt och jag tror inte jag köpe något onödigt.
Jag köpte inget schabrak heller! Väldigt stolt för det faktist :) Jaja, mer om det ikväll/imorgon.

När jag kom hem red jag igenom Tobbe. Han kändes väldigt fin! Samarbetsvillig, väldigt mjuk i hela kroppen. Gjorde
lite öppnor, slutor, sidvärts, ökningar och så för att kolla så han verkligen lyssnar och det gjorde han absolut. Sen tog
jag fram två hinkar och la en stople över, för och få känna på några små språng. Triggade först igång honom med tryck
i galoppen. Och ja, det kändes bra förutom att han blev liite flack i vissa språng.

Sen duschade jag honom, så nu skiner han förhoppningsvis! Han kändes väldigt social hela tiden, vilket jag tar som
ett tecken på bra humör. Och vi får hoppas det sitter i även idag! :)

Nej, nu ska jag gå till hästarna och jag hoppas att Tobbe inte ligger och sover. Får så dåligt samvete om jag ska
behöva väcka och ta honom med mig..


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0