Bilder från gårdagens ridpass

Idag har jag alltså jobbat. Och det började med att jag försov mig och såg ut som ett monster när jag kom dit.. Jaja, är det sommare så är det ;).
Slutade halv två och åkte hem en snabbis innan jag följde med mina polare ut på sjön med flotten. Så jag har haft enm rätt så chill måndag!
Men nu ska jag rida, tillsammans med Maja på Tobbe. Sen åker jag än en gång ut på flotten med polarna och denna gång tar vi med oss grillat! Mysigt (:

När jag var och klättrade med Tobbe igår, hade jag med mig kameran.
Så här kommer några halvdåliga och oredigerade bilder ;)



 



Kommentarer
Postat av: jessica

mysiga vägar :D

2011-06-13 @ 19:48:22
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; ohja!! :)

2011-06-13 @ 19:55:10
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0