Dagen + film

Nu har jag kommit hem från jobbet som idag bestod av att städa och skura inför lördagens fest.
Det låter inte så speciellt kul kanske, haha. Men sällskapet höjer upp det hela och tiden går hyfsat fort :)

Idag ska vi rida hästarna tillbaka hem. Och det för att Tobbe ska få stå inne i stallet under natten till
söndagen, så han får vila ordentligt till tävlingen. Och det passar ju bra, när det ändå står uteritt på schemat :)

Annars händer det inte så mycket idag, jag tänkte städa lite här hemma när jag ändå är inne i "städ-känslan".

Här är filmen från igår när jag hoppade med Exando. Jag drar lite snabbt de saker jag reagerade på
när jag såg den och lite förklaringar haha ;)


*Exando ser mycket klumpigare ut än han känns.

*Banan är väldigt liten och Exando är lite seg med
att få upp frambenen, därför håller jag honom kort.

*Han river räcket för att jag la honom för nära.

*Han är lite skogsmulle och har inte den bästa tekniken,
men han tycker det är roligt och gör så gott han kan! :)


Kommentarer
Postat av: Tuva

Vad roligt det ser ut, vad duktiga ni är! :D

Är det dina hästar båda två i headern? Har du någon speciell inriktning med dem eller? :)



Superfin blogg och design, verkligen! Följa varandra på bloglovin? =)



SV: Haha, tack ;) Det var min gamla digitalkamera jag fotade med, så jag kan inte hålla med om att bilderna blev jättebra, haha! Men tack i alla fall! Har kollat på dina bilder och de är ju jättefina, vad har du för kamera?

2011-06-16 @ 22:44:15
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Jennifer

vilka söta hinder :) Dom påminner lite om "kanin-hinder" :)

2011-06-16 @ 23:49:43
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Alexandra ♥

Det såg jättefint ut! :D Du verkar rida väldigt trevligt :)

2011-06-17 @ 09:55:10
URL: http://fjuarna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0