Full dag

Idag är det ganska mycket som ska göras i och med att det är tävling imorgon. Först och främst
ska jag rida igenom Tobbe. Dvs känna så han lyssnar och är på hugget. Sedan ska Exando ridas.
Antagligen rider jag även honom här hemma.  Efter det ska jag rida Majas (d)ponny Alma, efterom
Maja är i Stockholm. Alma har ni sett förut, senast igår? Faktist, så lånade vi Alma i ett par veckor
innan Tobbe kom hit och Milton hade åkt, så Exando inte skulle vara ensam.



I alla fall, så ska ju alla grejer putsas ,smörjas och packas. Tobbe ska duschas och snyggas till.
Transporten ska vara iårdning och även alla papper, så vi i princip bara behöver lasta och åka till
morgonen.
Det blir ju väldigt tidigt, eftersom jag startar i första klassen och vi har en bit att åka. Så klockan
fyra imorgon ringer klockan, härligt! Extra härligt då jag ska hjälpa till på en fest ikväll.. Dock inte så
länge förstås, men jag kommer nog inte i sängs innan tolv.

Nej, nu måste jag sätta fart! Rida Tobbe står överst på listan.

Jag sitter vid den "gamla" datorn nu och här finns alla bilder från vintern! Se så snygg min lilla plutt är :)






Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

söta bilder :D

2011-06-18 @ 10:59:27
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fina bilder :)

2011-06-18 @ 11:44:18
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0