Godmorgon!

Jag kan fortfarande inte få in att det är sommarlov! Extra svårt är det när det är molnigt och grått ute.. Badat har jag inte gjort heller.
Så här sen har jag nog aldrig varit med badandet. När man var yngre var man väl i så fort isen släppt... Jaja, det hinns väl :)

Nu sitter jag ute på verandan och äter frukost och lyssnar på rix FM. Hästarna står nere i hagen och sover ser det ut som. Jag kom och
tänka på att det skulle vara så härligt och gå ut på en tur nu på morgonen, så kommer man igång lite bättre också. Men idag
tror jag mamma följer med och hon har inte riktigt vaknat än, så jag får hålla mig!

Nu sitter jag faktist och kollar på dressyrtävlingar under sommaren. Den jag vet att jag ska anmäla mig till är när hemmaklubben har
den 30-31 juli. Klasser och sådant har jag inte bestämt mig för, men antagligen blir det L:Ber. Det är ju ett tag kvar, så jag hinner väl fundera mer på det :)



Kommentarer
Postat av: Vickeun

Finare ekipage får man leta efter ;)

2011-06-13 @ 16:07:58
URL: http://victorialind.devote.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0