Godmorgon!

Det ser ut att bli en fin dag och det hoppas vi verkligen! Jag ska snart gå ut till hästarna och släppa dem i en liten hage med grönt gräs, medan jag mockar och fixar i stallet. Sen får jag sätta mig och hålla koll på min buse så han inte smiter. Kamran hänger med så det kommer förmodligen upp bilder senare :)

Efter det (om vi hinner) ska vi testa lite hår"uppsättningar" till skolavslutningen, roligt! Kanske blir någon bild där också, vi får se :)
Annars är det inget speciellt som händer idag, förutom dopet då. Jag tänkte ta upp lite mer tråd och stolpar och redan idag börja med en ny hage till hästarna, då det kommer äta upp gräset på den nuvarande rätt fort..



Charmig bild på Miso! ;)

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

SV: Tack detsamma :D

Allt bra?

2011-06-02 @ 09:46:16
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0