Grymma Rolf-Göran!




Rolf-Göran Bengtsson och Casall La Silla vann Global Champions Tour i Monaco. Enda ekipage att gå dubbelnolla på Frank Rothenbergers bana!


Rolf-Göran Bengtsson och Casall La Silla lämnade hela världseliten bakom sig igen och vann femte deltävlingen av Global Champions Tour i Monte Carlo på lördagskvällen.

Men det var på snöret att Rolf-Göran Bengtsson inte drabbades av samma öde som tvåan Christian Ahlmann, tidsfel. Med 21 hundradelar var Rolf-Göran och Casall inom den stipulerade tidsgränsen, 60 sekunder. Ahlmann var precis över minuten och därmed kunde Rolf-Göran stå som segrare och den enda dubbelnollan i lördagskvällens klass.
Precis som Hamburg för tre veckor sedan var det närmare miljonen i prispengar.

(läs hela artikeln på ridsport)


Kommentarer
Postat av: mollie

nu tänkte jag har gästbloggningar på min blogg nästa vecka och just du kan få gästblogga! om du vill veta mer gå in på detta inlägg då: http://molliejosefina.blogg.se/2011/june/ska-iallafall-gora-ett-forsok.html#comment :)

2011-06-26 @ 15:24:03
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0