Here I am

Det blev ett oplanerat besök till Victoria idag. Hon skulle bada sin pålle och behövde "hjälp", dock stod han blixtstilla så jag sprang runt och tog kort (dock inte med min kamera) och mockade istället :)
Nu är klockan halv tio och vi ska ut på en ridtur! Trots att vi båda är rätt trötta ;) Och efter det har vi planerat lite grillning vid någon tjärn! Vi somnar i soffan istället...
Imorgon och fem dagar framåt är vi lediga, underbart! Sedan går jag 1-2 dagar innan sommarlooooovet! Sa jag underbart? :)
Imorgon på förmiddagen ska jag och mamma rida hästarna till sommarbetet. Det blir ungefär en mils uteritt, så de får ta igen dagens vila då :) Sedan blir det dop av lilla Leah (syskonbarn) klockan två och sedan får man hoppas på att det är ett fint väder man kan njuta av i brist på annat :)

Förresten, så har Tobbe haft husarest idag, då han än en gång smitit. Buusig pålle! Men som sagt så flyttas de imorgon så då håller han sig förhoppnigsvis i hagen. Iaf så finns det inga storvägar i närheten så det är inte så riskfyllt även om han skulle smita..


Kommentarer
Postat av: belsas / elsa

Söt bild! :D



SV: Härligt att höra! :D Det är bra med mig också! :)

2011-06-01 @ 22:36:24
URL: http://belsas.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0