Inte min dag..

Riiiktigt trött idag, sov en timme extra så det är lite bråttom nu också. Någon måste ha jävlats med vädergudarna
för usch va grått och fuktigt och kallt det är! Och imorgon är det midsommar?! Hur fort går inte tiden! Nu går vi
mot mörkare tider igen och det står inte på förräns Augusti 2011 knackar på våra dörrar.. Vi får helt enkelt ta
vara på sommaren så gott det går!

Igår var det verkligen inte min dag. Förutom att jag hade en rejäl träningsvärk i främst lår, vader och svanken
som gjorde att jag knappt kunde röra mig, så fick jag till en fin sladd (HAHA) på min kära gamla Puch till moped.
Så här sitter jag nu med köttsår (lätt överdrift) på knäet och rivsår lite här och var. Ojoj så synd om mig!
Hoppas bara att jag klarar mig igenom denna dag..

okej, nu är det riktigt bråttom.
Ha en bra dag! :) Själv ska jag försöka så gott det går..



Idag blir det dressyr!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0