Ny dag - nya möjligheter

Trots de knappa 12 grader har jag nu på morgonen varit ute och gått. jag tog med mig båda hästarna som sällskap också.
Det var lite kallt till en början, men när vi gått ett tag så fick jag upp värmen ordetnligt. Jag har ju inte direkt den bästa konditionen heller så.. ;)

Idag är det såklart jobb på motorbanan som slutar vid två. Då åker jag hem och så rider jag Exando. Tobbe får en skrittdag idag han.
Annars händer inte så mycket mer, jag ska planera Tobbes vecka lite eftersom jag ska tävla på söndag. Men mer om det senare, nu måste jag åka till jobbet! (haha, lite roligt och säga så faktist ;) )



Blev lite småkär i den bilden faktist.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vart ska du ttävla på söndag? (:

2011-06-14 @ 11:42:16
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
Postat av: Jennifer

sv: ingen orsak :) slutat skolan än?

2011-06-14 @ 20:19:09
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0