Ridpass och annat

Alldeles nyss åkte mammas "jobb-kompis" m. familj hem. De har varit här och ätit och haft det trevligt :)
Louise var med ut och red. Det blev en uteritt idag och Tobbe var allt annat än seg. Efter den där konditionsträningen
(som jag förövrigt ska köra imorgon igen) har han bara blivit ännu spralligare och bara väntar på att få springa
iväg! haha, sötnosen (:

Detta är i princip det enda jag har gjort, dvs slöat som bara den! Tiden har bara flugit iväg och nu är den över nio
och jag ska faktist gå och lägga mig snart. Eller nej, jag ska somna i soffan framför TV:n först. Finns det något
bättre än det?! Förutom att när jag vaknar/mamma väcker mig så måste jag upp från den varma soffan och filten,
tvätta ansiktet, borsta tänderna och sätta på mig nattskjortan. Fast ikväll ska jag vara smart och göra det innan jag bäddar ner mig ;)

Men först ska jag gå och klia och pussa hästarna godnatt :)

 


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Skön bild ;)



sv: Jaa det tycker jag med! ://

2011-06-26 @ 00:11:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Moa

fina hästar :D

2011-06-26 @ 00:44:28
URL: http://skothaastar.blogg.se/
Postat av: Moa

det var så lite, och tack själv. din blogg är med fin :D

2011-06-26 @ 11:44:25
URL: http://skothaastar.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0