Ridpass

Toblerone

Red som sagt ett dressyrpass. Och han kändes mjuk och fin när jag värmde upp i både traven och galoppen. Så jag gjorde lite
öppnor och slutor samt sidvärts. Jag glömmer lätt bort att vara stadig på yttern, så han flyter iväg lite för mycket när jag flyttar undan
vänster. Men det blev bättre efter ett par flyttningar. Öppnorna och slutorna tyckte jag fungerade bra och han gjorde
ett par riktigt snygga galoppombyten!
Sen hade jag dragit fram ett "hinder", som jag hoppade ett par gånger över. Och det kändes riktigt bra, han känner direkt när
han får hoppa, då sätter han under så bättre!







Exando

Red även honom på åkern. Värmde upp honom och han var lite stel, men ändå hyfsat fin tycker jag.
Så jag tog några
språng med honom också och det kändes bra även nu, han tyckte det var roligt att få hoppa lite :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0