Snart en vecka

Nu är det fredag och vi har snart jobbat en hel vecka! Det går allt fort, även när man har lov! (tyvärr...)
Idag tror jag vi ska jobba lite extra, då det kommer ett företag som ska köra folkrace på eftermiddagen.
Så vi stannar kvar lite längre. Men jag måste nog åka upp till hästarna en sväng emellan och kolla till dem,
Tobbe är ju ganska busig och nu står de i den stora vinterhagen. Men det är ström runt om så jag tror inte
han smiter :)

Tobbe får förresten nya skor idag. De förra var slitna så nu får han nya. Vilket är bra till tävlingen på
söndag. Idag har han vila också, Tobbemannen. Men jag funderar på att gå ut och gå med honom. Exando
får sig nog ett dressyrpass han :)



Maja & Alma får stå för bilden idag :)

Kommentarer
Postat av: jessica

vart jobbar du?? :)

fin bild :)

2011-06-17 @ 10:18:28
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0