Sovmorgon.. igen

Halv tio vaknade jag idag, det var ett tag sen jag sov så länge bortsett från häromdagen ;)
Nu skiner solen ute också, wihoo! Hoppas det håller i sig ett tag nu, jag har ju inte badat än iår!! Och snart är det juli...

Idag står det ett hårt kondition och styrke-pass på schemat för Tobbe. Tar dock ett lugnare galopp-tempo och ser
hur länge han orkar springa innan han själv börjar bromsa. Sen ska jag hoppa en 7-stuts med honom några gånger,
så han får lite mer muskler och bättre aktivitet i bakbenen. Så har jag även några bommar framme.

Efter ridningen åker jag och mamma till lilla Noah och senare till Linn gratulerar dom. Japp, så ser min dag ut och
nu måste jag gå ut om vi ska hinna.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0