Två dagar kvar.

Nu är det tisdag och det är endast två skoldagar kvar, sedan är det avslutning och sommarlov!
Herregud, vad fort tiden går.
Idag spöregnar det ute. Och då menar jag verkligen spöregnar. Det riktigt dånar där ute och jag
är glad över att vara inne. Men jag tycker faktist lite synd om hästarna som står ute i detta vädret,
fast de tycker nog inte att det är så illa, när det varit så varmt de senaste dagarna.

Iaf så slutar jag fyra idag och efter det ska jag på hoppträning! Den börjar klockan sex så jag lär
inte vara hemma förrän ganska sent. Men jag har fixat ett par tidsinställda under dagen/eftermiddagen
så ni har något att läsa om ;)

Nu har jag bråttom! Ha en finfin dag allihopa, för det ska jag! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; jo själbklart ska jag ha med henne till Lillerud! men jag kommer ju inte ha henne uppstallad på ridskolan som jag har haft henne sen jag fick henne för 2 år sen och dessutom va skötare där i två år innan det ;) så det blir lite trist att jag inte kommer vara där så mycket mer :(

2011-06-07 @ 08:31:24
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
Postat av: Linnea

Super söt blogg. Och shit vilken fin häst du har! Hoppar skiitfint :D

2011-06-11 @ 12:25:08
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0