Dagens Ridpass

Tobbe.

Red ut med honom idag. Jobbade mycket med och få honom och gå i en lugn trav och att han inte skulle öka när gav efter på tyglen. Till en början fick jag göra halvhalter rätt ofta. Men det blev han också lugnare av och förstod att han inte skulle få springa iväg.
Det blev nästan ingen galopp alls, han blev bara springig av det så jag tyckte det va bättre att ha en riktigt stadig och lugn trav först.




Exando.

Det började spöregna precis när jag skulle gå ut, men regn har väl aldrig skadat någon? ;) Dock blir ju utrustningen blöt och stel coh äcklig, så det blev bara en snabb runda i skogen för Exando. Men han hade iaf inget emot det! :)




Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0